IksWin

program za knjigovodstvo

 

 

 

  1. Aplikacija radi pod Windows XP/Win7/Win10 operativnim sistemima. Kao razvojni alat je u potpunosti korišćen Microsoft Visual Studio 6.0.

 

  1. Aplikacija kao bazu podataka koristi
    1. Microsoft SQL SERVER;
    2. za manje zahtevni režim upotrebe: Microsoft ACCESS;

 

  1. Preporučena minimalna konfiguracija računara je: Pentium IV sa 17” monitor; Konceptualno, program se ne oslanja na pomoćne tabele, već na samo dve osnovne tabele. Takvim pristupom je zagarantovana konzistentnost podataka. Sa druge strane postoji i cena ovakvog pristupa: ultimativni zahtev za snagom servera i mreže. Za Server se preporučuje minimum RAM=2GB, GB-HUB/mrežna kartica, brzi disk (ne IDE vec SCSI, ili slični).

 

  1. Aplikacija sadrži sve standardne opcije: kartica analitičkog konta (jednog ili cele grupe), sintetička kartica, unos i listanje naloga (pojedinačno/grupno), zaključni list, kalkulacije (pojedinačno/grupno), fakture (pojedinačno/grupno, po pravcu razvoza), itd;

 

  1. Maske za unos su standardizovane, jasne i jednostavne;

 

  1. Uvek dostupno uputstvo u zavisnosti od maske koja se trenutno koristi;

 

  1. Uz aplikaciju se dobija kompletan analitički kontni plan (privredni ili budžetski);

 

  1. Za najčešša knjiženja u program su ugradjene šeme za kontiranje, tako da knjigovodja i da želi, ne može da pogreši;
  2.  

    1. Automatska analiza zaključnog lista, knjiženja i otkrivanje greški u unosu;

     

    1. Automatski završni obračun, knjiženje i sastavljanje obrazaca BU, BS, AN;

     

    1. Automatsko kreireanje evidencija propisanih zakonom o PDV-u: knjiga ulaznih i izlaznih faktura, knjiga primljeni i datih avansa, analiza/provera tačnosti izveštaja, automatsko popunjavanje PPPDV prijave kao i automatsko knjizenje (zatvaranje) poreskog perioda;

     

    1. Automatsko kreiranje knjiga propisanih raznim zakonima (o trgovini, id): KEPU, kalkulacija, nivelacija, prijemno-evidencioni list komisione robe, list dnevnog prometa ugostitelja, itd;

     

    1. Automatsko kreiranje dnevnika blagajne, knjige putnih naloga, knjige otkupnih blokova;

     

    1. Komisiona prodaja: vanbilansna evidencija primljene robe; prilikom prodaje, prebacivanje zaduženja prema dobavljaču na bilansnim pozicijama;

     

    1. Proizvodnja je podržana sa 2 opcije:

     

      1. na osnovu unetog normative, automatsko razduženje materijala, prelazak preko konta gotovih proizvoda do prebacivanja na konto maloprodaje/velikoprodaja – sve u jednom potezu, uz Vaš puni uvid i kontrolu u to šta se desilo;

     

      1. Na osnovu unete tehnologije/recapture, knjiži se trebovanje, vrši utrošak materijala i rasknjižuje konverzija po, sa Vaše strane unetoj shemi, pa sve do gotovog proizvoda i prebacivanja u magacin velikoprodaje / maloprodaje;

     

    1. Izvod otvorenih stavki – štampanje IOS-a svim poslovnim partnerima u jednom potezu. IOS je vidljiv tokom knjiženja izvoda tekućeg racuna, tako da je operateru tokom unosa olakšano uparivanje uplata sa zaduženjima;

     

    1. Kamatni obracun – sa automatskim knjiženjem – pripisom kamate. Poseduje opciju za proveru tačnosti kamatnog obračuna poslatog od strane poslovnog partnera;

     

    1. Izgled fakture se moze prilagodit želji korisnika. Sama faktura može da ima posebnu valutu plaćanja za svaku stavku.

     

    1. Osnovna sredstva – Štampanje kartice osnovnog sredstva (pojedinačno/grupno), obračun knjigovodstvene i poreske amortizacije po svim metodama (linerana, dekresivna, progresivna) izuzev funkcionalne. Knjigovodstvna amortizacija ima ugradjeno automatsko kontiranje i knjiženje;

     

    1. SLEDLJIVOST – (zahtevi ISO I HACCP) Potpuno je podržano praćenje toka robe i materijala od nabavke i ulaza u magacine preko proizvodnje pa do prodaje.

     

    1. Automatsko knjiženje avansne uplate kupca ili dobavljaču, sa opcijom štampanja avansne fakture, i kasnije automatsko prebacivanje avansa na redovno konto;

     

    1. Modul za podršku KOMERCIJALI:

     

      1. Listanje Cenovnika;
      2. Listanje Plana nabavke – odstupanje lagera od optimalne količine, lager ispod minimuma ili iznad maximuma;
      3. Dospeli dug kupcima i dospeli dug prema dobavljačima (u valuti i van);
      4. Količinski promet po artiklima;
      5. Uporedni pregled prodajnosti artikala po periodima;
      6. Pregled za kompenzaciju;
      7. Itd.

     

    1. Implementiran ceo lanac dokumenata za nabavku i prodaju robe:

     

      1. Ponuda od dobavljaca - Narudžbenica – Prijemnica – kalkulacija – nalog glavne knjige;

     

      1. Nasa Ponuda – rezervacija – Otpremnica – Faktura – Nalog glavne knjige;

     

    1. Povezivanje sa fiskalnim kasama:

     

      1. automatsko punjenje kasa novim artiklima;

     

      1. promena cena i naziva;

     

      1. prodaja preko računara a evidentiranje na fiskalnoj kasi;

     

    Napomena: važi samo za neke modele uz mogućnost implementacije za nove.

     

    1. Kadrovska evidencija, automatsko kreiranje svih obrazaca za PLATE, knjiženje, štampanje naloga za prenos, godišnjih izveštaja: M4 i PPP Prijave, razni izveštaji, kartice zaposlenih (pojedinačno/grupno), itd;

     

    1. Provera prometa i predvidjanje za promenu PDV Statusa (ulazak u PDV ili prelazak sa tromesečnog na mesečni režim plaćanja PDV-a);

     

    1. Automatsko izravnaje finansijskih razlika na količinskim kontima;

     

    1. Rasknjiženje parica na kontima poslovnih partnera i poreskih konta i knjiženje na vanredne prihode i rashode;

     

    1. Automatsko prebacivanje Avansa sa svih kupaca i dobavljača;

     

    1. Automatsko kreiranje zaključka stare poslovne godine i kreiranje početnog stanja;

     

    1. Knjiženje preko interneta i na udaljenim radnim stanicama bez direktne veze;

     

    1. Automatska provera konzistentnosti baze podataka i prijava grešaka;

     

    1. Automatsko knjiženje bankarskog izvoda preko interneta na osnovu poslatog izvoda putem e-maila. Napomena: važi samo za neke banke, i uz korišćenje Outlook-a kao e-mail klijenta.

     

    1. Postoji ugradjen mehanizam zaštite unetih podataka od neovlašćenog pristupa. Medjutim, ovaj segment najčešće, zbog svoje prirode zahteva prilagodjavanje za svakog korisika posebno, uz prethodnu izradu elaborata.

     

    1. Postoji ugradjen modul za arhiviranje podataka (file format arhive je: ZIP).

     

    1. Postoji mogućnost za “EXPORT” i “IMPORT” knjiženja radi prenosa na drugi server/kompjuter.

     

    1. U pripremi: Pregled stanja i prometa grupe konta po mesecima, pregled stanja i prometa konta vezanih za gotovinu (keš), kao i jos par specificnih izveštaja;

     

    1. Spisak opcija datih ovde nije potpun, niti konačan. Razvoj i održavanje aplikacije je permanentno, tako da se spisak opcija i mogućnosti konstantno prilagodjava, doradjuje i produžava. Postoji mogućnost prilagodjavanja i izrade novih izvestaja, što je predmet dogovora za svaki pojedinačni slučaj;

     

     

     





©2002-2021 - Istok, Niš, SRB. All rights reserved.